Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

marți, 6 septembrie 2011

Fortele Raului Absolut, forum

Fortele Raului Absolut Romania, este primul forum dedicat acestei serii de carti, ce ii poarta si numele. Vino si tu alaturi de noi pentru a afla ce aventuri noi ne-a mai pregatit Kelley Armstrong.
http://frar.forumz.ro/forum

7 comentarii:

  1. super forum! ma inscriu si eu imediat! :p mie cel mai mult mi-a placut revelatia, dar ma inscriu ca doar e seria mea preferata!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa mai vorbesc si eu cu cei innebuniti dupa serie ca mine! =))

    RăspundețiȘtergere
  3. a fost prima serie citit de mine din categoria de beletristica :X o ador:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa seria, chiar ca avea nevoie de un forum.

    RăspundețiȘtergere
  5. Gheorghiev Alexandra6 ianuarie 2012 la 21:14

    am toata seria,m-am apucat de primul volum:x...imi placeee:x

    RăspundețiȘtergere
  6. IUBESC CARTILE DIN SERIE! E seria mea preferata! Le-am citit pe toate in trei zile! Noroc cu cei de la BRAVO ca altfel numai descopeream eu seria! :( E GENIALA!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.