Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

marți, 25 octombrie 2011

Capcana Mortala, vol. 11 din Vampirii Sudului

Daca vreti sa precomandati Capcana Mortala, gasiti formularul de precomanda aici.


În Bon Temps e primăvară, iar pentru Sookie Stackhouse, o chelneriţă telepată, se va dovedi un anotimp în care i se vor dezvălui numeroase secrete… fapt care-i va schimba fundamental viaţa…

Cu talentul ei special de a da mereu de necazuri, Sookie este martoră la un atentat comis cu o sticlă incendiară asupra barului în care lucrează, Merlotte’s. Bănuielile se îndreaptă imediat spre anti-teriantropii din zonă, însă Sookie suspectează altceva şi, împreună cu Sam, încearcă să descopere vinovatul… precum şi mobilul atacului.

Dar lucrurile se complică. Cu toate că nu este capabilă să „citească” în mintea vampirilor, Sookie îi cunoaşte bine pe iubitul său, Eric Northman, şi pe „fiica” lui, Pam, şi îşi dă seama că aceştia complotează împotriva actualului lor stăpân. Treptat, şi Sookie este atrasă în această luptă… care se dovedeşte a fi mult mai grea decât ar fi crezut la început. Prinsă încă o dată în vârtejul intrigilor din lumea vampirilor, Sookie află că este doar un pion, la fel ca oricare alt om obişnuit… şi că pe tabla de joc a apărut o nouă regină… - Sursa

6 comentarii:

  1. Am toate cele 11 volume ale seriei insa am auzit ca in total vor fi 13...deci inca 2 si seria se va incheia.

    RăspundețiȘtergere
  2. am doar volumul 11 si spre rusinea mea nu l-am citit

    RăspundețiȘtergere
  3. mai am mult pana ajung la vol 11:))...

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am cartea, insa mai am pana la ea...sunt abia la volumul 2.

    RăspundețiȘtergere
  5. E frumoasa! Nu o am dar imi place! Pacat ca a aparut in acelasi format ca cele de la BRAVO! As fi vrut sa apara cum au aparut initial!

    RăspundețiȘtergere
  6. Gheorghiev Alexandra7 ianuarie 2012 la 23:46

    like:X,vampirii sudului:x

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.