Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

miercuri, 23 noiembrie 2011

Precomanda Pe jumatate moarta

Pentru a precomanda, click aici

6 comentarii:

  1. Mi se pare o carte destul de interesanta desi actiunea propriu-zisa incepe mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa carte din ce am vazut in prezentari

    RăspundețiȘtergere
  3. inca nu sunt convinsa 90%..daca merita citita:-?..imi plac copertile la toate cele 3 vol..iar din parerile ce le-am citit suna bine..dar parca putin mi se pare ca ma v-a plictisi:D

    RăspundețiȘtergere
  4. am auzit ca e o carte buna, din pacate am alte carti care ma astepta sa le citesc de ceva timp

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu e o carte buna, ci e foarte buna! Am citit-o si mi-a placut la nebunie! Deabia astept cel de-al doilea volum! Sper sa apara pana in martie! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu i-am facut precomanda, am primit-o cadou de la o prietena! Cel mai frumos cadou!!!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.