Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

miercuri, 28 decembrie 2011

Concurs pentru a intampina anul 2012

Ne-am mai gandit si ne-am decis ca ar fi vremea sa organizam un concurs "de an nou". De data aceasta, cu ajutorul editurii Nemira, punem la bataie doua carti: Iubire vinovata de Nancy Woodruff si Sabia Magica de Marcus Sedgwick.
Si, o alta noutate, concursul se adreseaza si fotografilor.
      

Asadar, pentru a intra in concurs, aveti de ales: argumentati in minim 2-3 randuri de ce va place sa cititi sau trimiteti-ne la adresa povesti_intunecate@yahoo.com o fotografie cu locul vostru preferat de citit.

Conditii de participare:
•urmariti blogul prin GFC
•trebuie sa mai aveti cel putin un comentariu pe blog la o postare care nu este concurs

Pentru a participa la concurs, lasati un comentariu aici, mentionand:
•numele complet;
•cartea pe care o doriti;
•numele GFC;
•un link catre blogul personal/pagina de facebook unde ati postat despre acest concurs;
•fie cele 2-3 randuri, fie mentiunea ca ati trimis o fotografie (daca doriti ambele carti, trebuie sa participati la concurs si cu o fotografie si cu o argumentare)

Pentru cei care trimit poze:
•trebuie sa aveti drepturi de autor asupra imaginii (blogul nu isi asuma responsabilitatea daca pozele primite nu va apartin)
•in mail, mentionati numele lasat in comentariu, ca sa stim cui ii apartine poza;
•prin trimiterea mailului va dati acordul implicit ca poza sa fie postata pe pagina de facebook a blogului (vom mentiona autorul in descrierea fotografiei)
•pozele trebuie trimise pana la data de 31 decembrie, ora 23:59 !

Concursul se desfasoara in perioada 28 Decembrie 2011 si 5 Ianuarie 2012. Pentru cei care perticipa cu argumente, eu si Ghanda vom alege castigatorul. Pentru cei care participa cu fotografii, pe 1 Ianuarie vom posta pe facebook toate pozele, urmand ca pana pe 5 sa primiti like-uri. Poza cu cele mai multe like-uri castiga cartea aleasa.

Succes tuturor!

11 comentarii:

  1. De ce imi place sa citesc?Hmmm.
    Pai..cititul in primul rand iti imbogateste vocabularul si in al doilea rand,te relaxeaza.Mie imi place foarte mult sa citesc atunci cand sunt stresata. (:

    RăspundețiȘtergere
  2. Dianaa...in cadrul postarii anetrioare trebuia sa specifici anumite, lucruri. Toata lumea, mai multa atentie

    RăspundețiȘtergere
  3. putem trimite si poza si sa postam raspunsul la intrebare?

    RăspundețiȘtergere
  4. puteti trimite poza pe e-mail si in e-mail sa specificati numele vostru si titlul cartii dorite si in timp ce participati la concursul de fotografie, puteti participa si la cel de argumentare (puteti participa la ambele pentru aceeasi carte sau la unul pentrru o carte, iar la celalat pentru cealalta)

    RăspundețiȘtergere
  5. nedelcu mirela
    gfc: mirela_8923
    http://m.facebook.com/profile.php?refid=7
    imi doresc cartea Sabia magica
    de ce imi place sa citesc?! sincer nu stiu sigur....cartile au fost cei mai buni si mai fideli prieteni ai mei inca din copilarie...lumea care mi-o ofera, sentimentele si multe ale lucruri la fel de frumoase.

    o sa trimit si poza

    RăspundețiȘtergere
  6. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=211297445621092&id=100002225136256
    nume" giorgiana turcu, gfc giorgiana turcu
    optez pentru cartea" iubire vinovata"
    imi place sa citesc, intotdeauna mi-a placut, de ce? fiindca uneori viata noastra e atat de gri, de monotona, incat o carte ne salveaza ziua..ne face sa visam , ne face sa fim mai buni, sa speram in ceva frumos..ne face sa iubim, sa traim,poate ceea ce in viata reala nu am putea trai niciodata...cand citesti, te visezi in mijlocul povestirii, te face sa te pui in pielea personajelor, sa te intrebi cum ar fi daca ai fi altfel,mai curajos, mai frumos, mai indraznet...in fine, cartile sunt bunurile mele cele mai de pret,nu hainele, nici bijuteriile...

    RăspundețiȘtergere
  7. Deoarece am primit o singura poza, eliminam termenul limita de trimitere a imaginilor. Astfel, daca mai sunt alti concurenti interesati sa participe cu poze, acceptam sa se inscrie si vom posta imaginile lor cand le vom primi.

    Totusi, Mirela este avantajata deoarece respectand termenul, poza ei a fost deja incarcata si are mai mult timp sa primeasca like-uri.

    RăspundețiȘtergere
  8. •numele complet Serban Andreea Bianca
    •cartea pe care o doriti : Iuvbire vinovata
    •numele Andreea
    •un link catre blogul personal/pagina de facebook unde ati postat despre acest concurs;
    https://twitter.com/#!/andreeabeliveA/status/154552504175169536 sper ca nu e problema ca este twitter:d
    De ce imi place sa citesc?Mereu mi s-a parut o intrebare grea.Adica..in ADN'ul meu este pur si simplu,scris acest lucru.Cartile sunt o mare parte din viata mea.Ele sunt portia mea de refugiu.De la 5 ani mama m-a invatat sa citesc , mai cu greu,caci nu stiam eu sa leg prea bine literele ,am reusit de la o varsta destul de frageda sa invat sa citesc.Apoi..totul s-a legat extrem de usor.Mama care este si ea o cititoare inraita de la care am mostenit o frumoasa biblioteca,plina de titluri valoroase ,a fost un factor important in aceasta pasiune a mea.Luand carte dupa carte in mana,la un moment dat numai puteam sa le dau jos cum s-ar spune.Incepand cu basmele ,continuand cu frumoase carti de dragoste ,iar acum continuand nebunia cu cele fantasy ,care ma poarta intr-o lume cu totul noua,fata de cea ce traim noi in realitate .Cartile sunt cele mai bune prietene,care nu te vor lasa niciodata la greu .Ai o problema si vrei sa uiti ?Mergi catre biblioteca si intra in alta lume,in care problemele tale ti se vor parea mult mai marunte.Eu asta fac,fiind inca un motiv in plus pentru pasiunea mea.Cam asta ar fi de spus,pentru ca nu stiu..Cum spuneam la inceput.Imi place pur si simplu sa citesc.Este o ,,boala'' placuta ,care o recomand tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am si eu cartea Sabia Magica! Nu am citit-o inca (nu am avut timp!), dar pare superba! Imi place mult coperta! Dupa ce termin Jurnalele Vampirilor (toate 4) cred ca o s-o citesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. imi plac cartile:)..cred ca am uitat sa ma inscriu la concursul asa..:|

    RăspundețiȘtergere
  11. Pana de inspiratie, desi a fost un concurs frumos.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.