Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

luni, 9 ianuarie 2012

Jurnalele Vampirilor, editie de chiosc

Editura Leda si revista Bravo ne ofera inca o serie de bestsellere in editie de buzunar.

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Si eu vreau sa mi le iau, am inceput sa vad serialul de curand si chiar m-a prins

      Ștergere
  2. Gheorghiev Alexandra15 ianuarie 2012 la 15:47

    ce bine ca am cartile >:):x
    de la leda bineinteles:x

    RăspundețiȘtergere
  3. tinand cont ca sunt fan tvd, mi-ar placea sa citesc cartile si sa le compar cu serialul sa vad daca e diferenta mare! dar ma intreb daca jurnalele lui stefan sunt altele, si in ce ordine ar trebui citite

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jurnalele Vampirilor sunt o serie de carti scrise de L.J. Smith. Ideea din carti a stat la baza serialului, insa din punctul meu de vedere, in afara de numele unor personaje si de cateva linii de actiune, serialul si cartile n-au foarte multe lucruri in comun.

      Jurnalele lui Stefan sunt o serie de carti scrise de scenaristii serialului, care respecta povestea din serial si au actiunea plasata inainte de inceputul TVD (lucrurile se inampla in trecut, cand Stefan si Damon devin vampiri).

      Din punctul meu de vedere, poti sa le citesti in ce ordine vrei pentru ca eu personal tratez serialul & JS ca pe o poveste diferita si independenta de JV.

      Ștergere
    2. Cred ca o sa incep cu Jurnalele Vampirilor, am idea ca originalul e mai bun decat substitutul :) Adica Jurnalele lui Stefan sunt oarecum un substitut

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.