Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

marți, 10 ianuarie 2012

Oferta Nemira a saptamanii

In perioada 10-17 ianuarie, editura Nemira ofera 40% reducere la 23 de titluri fantasy "de noua generatie". Fanii lui Stephen King sau cei care isi doresc colectia "Eu sunt numarul patru" si "Puterea celor sase", acum e momentul sa va achizitionati cartile preferate ;)


(click pe imagine pentru mai multe detalii)

5 comentarii:

  1. am facut deja comanda....mi-am luat Nici moarta, nici angajata si Puterea la a 6

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inspirata alegere, sunt curioasa cum e Nici moarta nici angajata

      Ștergere
  2. Gheorghiev Alexandra15 ianuarie 2012 la 15:45

    iiiiiii:X...reduceri la nemira din nou:x,fantasy :-bd

    RăspundețiȘtergere
  3. nu sunt o mare fana a categoriei fantasy, imi plac doar cateva carti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu in mod deosebit dar sunt cativa autori care m-au cucerit

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.