Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

luni, 27 februarie 2012

Carti in limba engleza

Dupa cum cred ca ati observat pe toate blogurile cu si despre carti, libraria online libris are acum si carti in limba engleza. Aparent acest lucru pare absolut normal pentru ca este o librarie, unde chiar trebuie sa fie carti, insa ce carti sunt?

Din cate am observat eu, sunt carti din toate domeniile si cuprind toate genurile, insa eu ma axez pe genul fantasy pentru ca este genul meu preferat. Preturile sunt acceptabile, iar povestile fascinante. Ce mi-ar place sa-mi achizitionez din aceasta categorie?
Darkest Seduction de Gena Showalte
Cele trei carti ale Daryndei Jones: First Grave on the Right, Seconde Grave on the Left si Third Grave Dead Ahead
Seria Chicagoland Vampires scrisa de Chloe Neill
Seria Godness Summoning de P.C. Cast
Si multe altele pe care le puteti gasi aici

What's your wishlist?

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru link. Am gasit cateva carti pe care as vrea sa le citesc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. darkest seduction este:D cu o tenta erotica dupa cum anunta coperta!oricum eu nu ma descurc bine sa citesc carti in lb engleza, si tot pe cele in lb romana le prefer!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.