Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

vineri, 24 februarie 2012

Despre blog

Ma gadeam zilele astea la metode de a creste popularitatea blogului, insa singurul lucru care imi trece momentan prin minte este ca pe langa postarile despre carti sa postez si despre filme si seriale si actori si sincer, lucrul acesta l-am fazut si pe alte bloguri, asa ca eu il consider banal. Voi aveti vreo idee sa ne ajutati?

5 comentarii:

  1. indrazneata idee copila, dar eu vin cu o propunere.. tocmai am creeat recent siteul http://jugglingcluj.ro si desii e dedicat jongleriei am putea realiza un parteneriat pe imagine...ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai bine e sa.. intri si pe alte bloguri .. si sa incerci sa faci un parteneriat asa cum ai faut si alaturi de Claudiu! eu iti doresc ca blogul tau sa misune de vizitatori

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes in continuare si felicitari pt blog!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt interesante si niste articole in acest gen! despre un actor, serial etc

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.