Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

luni, 12 martie 2012

Precomanda Chimie perfecta (Chimie perfecta #1)

Pentru a precomanda, click aici.



Descriere:
"La Liceul Fairfield dintr-o suburbie a oraşului Chicago, toată lumea ştie că între elevii veniţi din sudul oraşului şi cei din nord există o reacţie cam sulfuroasă. Aşa încât atunci când Brittany Ellis, şefa majoretelor, şi Alex Fuentes, membru al unei bande de cartier, sunt obligaţi să fie parteneri de laborator la orele de chimie, consecinţele se anunţă explozive, iar descoperirile sunt surprinzătoare.

Reputaţia impecabilă a lui Brittany e doar o aparenţă, iar statutul de băiat rău al lui Alex ascunde de fapt dorinţa lui de a renunţa la loialitatea faţă de banda din care face parte. Şi, atunci când sunt împreună, viaţa parcă are sens.

Niciunul dintre cei doi adolescenţi nu este însă pregătit pentru cea mai surprinzătoare dintre toate reacţiile chimice – iubirea. Pot ei să spargă tiparele şi să înlăture prejudecăţile care ameninţă să-i ţină la distanţă?
>br/> O carte pentru băieţi răi şi fete cuminţi, pentru băieţi buni şi fete rele, o carte pentru băieţi şi fete, care a cucerit cititorii şi blogosfera!"

5 comentarii:

  1. Să înțeleg că nu are vampiri, vârcolaci sau alte astfel de creaturi?!
    Luând în considerare acest lucru pot spune că sună atractiv descrierea de mai sus; probabil va intra pe lista mea cu cărți de citit.

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost fericita ca am reusit sa o am si eu...cred ca ma voi indragosti de personaje

    RăspundețiȘtergere
  3. Cartea e adorabila :X Dar volumul 2 este genial :X Eu le-am citit in engleza si dintre toate vol 2 mi-a placut cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu de ce , dar cartea parca imi aduce aminte de un film / Era ceva in acest gen , cred , dar nu mai stiu filmul . Parca imi aduc aminte cateva imagini , stiti ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca imi cumpar cartea asta in viitorul cat mai apropiat!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.