Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

miercuri, 7 martie 2012

The Prestige - Magicienii


Multumita lui Sorin, am aflat ca filmul despre care vorbeam ieri e ecranizarea unei carti. Mai mult decat atat, cartea a fost tradusa si la noi, e inca in stoc si mai e si la oferta. (E doar 5 lei!)

Asadar la 5 minute dupa ce am aflat, imi comandasem deja cartea Magicienii de la editura Nemira. Abia astept sa soseasca, s-o "devorez" si sa va impartasesc pareri despre ea. Singurul meu regret e ca stiu deja deznodamantul, dar totusi fiind vorba despre cartea care a stat la baza filmului, probabil actiunea e mult mai ampla, asa ca ma indoiesc ca voi fi dezamagita.

Daca doriti si voi cartea, faceti click pe imagine sau pe titlul cartii.

6 comentarii:

  1. :"> mă faci să roșesc și să mă simt mândru de mine (că ți-am dat o informație atât de prețioasă) totodată.
    După cum ți-am spus și pe forum, eu nu am terminat de citit romanul ci l-am abandonat. Mă bucur că te-am ajutat și mă gândesc să reiau lectura lui.
    P.S. Am văzut și eu filmul, promit că dau detalii pe forum ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte pretioasa intr-adevar, pentru ca romanul iti da aceeasi stare ca si filmul, te tine constant in priza si te intrebi constant care e secretul, mai ales cand Borden strecoara fraze de genul "mie nu mi-am spus niciodata asta". Daca nu stii deznodamantul (si chiar daca il stii), poti citi un pasajul de 3-4 ori incercand sa vezi ce ti-a scapat. Superb!

    Plus ca in timp ce in film, l-am detestat pe Borden din start, actiunea din carte e diferita, asa ca in final ai "mixed feelings" in legatura cu cei doi magicieni si ajung sa-ti placa amandoi, in felul lor ciudat de a fi.

    (Eu abia am terminat cartea si urmeaza sa incep cat mai repede inca una de acelasi autor.)

    Multumesc din nou :)

    RăspundețiȘtergere
  3. da, am vazut filmul...a fost un film bun..nu de putine ori cartea difera de film...cred ca intai ar trebui sa citesti cartea, pentru a judeca filmul

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu consider ca cel mai bine e sa citesti intai cartea, apoi filmul, insa in cazul acesta, filmul respecta atat de putin cartea incat poti pur si simplu sa le consideri doua povesti diferite si sa le judeci pe amandoua separat.

    Spre exemplu, mie mi s-a parut ca cele doua povesti trateaza lucruri diferite: cartea mi se pare ca este despre obsesia de a fi cel mai bun, cu orice pret, in timp ce filmul parea sa fie mai mult despre razbunare si despre cum timpul nu poate vindeca ranile vechi. Cel putin asta a fost parerea mea.

    Oricum, vi le recomand pe amandoua, in ce ordine preferati.

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ai facut curioasa . O sa o comand si eu data viitoare , dar filmul va trebui sa ma astepte putin :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu chiar sunt uimita de pretul mic de 5 lei

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.