Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

vineri, 18 mai 2012

Oferta Nemira

Va vorbeam zilele trecute despre o carte pe care am indragit-o, si anume Wyrm, scrisa de Orson Scott Card. Daca v-a placut prezentarea si ati vrea sa cititi cartea, acum este momentul s-o cumparati deoarece editura Nemira ofera 35% reducere la toate volumele lui Orson Scott Card:


Pentru o lista completa a ofertelor Nemira, click aici.

6 comentarii:

  1. sincer, n-am mai citit sf de mult timp..in perioada liceului a fost pasiunea mea , alimentata cu Dune si alte "bunatati", acum am trecut pe fantasy

    RăspundețiȘtergere
  2. O oferta foarte buna pentru doritori

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma prea dau in vant dupa Orson Scott Card. Insa as vrea sa incerc Jocul lui Ender. Am auzit ca este o carte buna si anul viitor va fi ecranizata, motive in plus pentru a o trece pe lista de lectura.

    RăspundețiȘtergere
  4. @giorgiana: Daca vei dori vreodata sa te reintorci, macar pentru o carte-doua la SF, atunci OSC e un scriitor numai bun pentru asta. Cartile lui te fac sa-l iubesti ca autor, fiecare carte din motive diferite. Mi-a placut enorm tot ce am citit de el.

    @Laurentzyu: Ai auzit bine, este o carte absolut fantastica, te tine in priza pe tot parcursul lecturii iar finalul e pur si simplu bulversant. Si desi e primul volum dintr-o serie, poate fi citit si ca roman independent (continuarea are loc la 3000 de ani dupa evenimentele din primul volum. Totusi, eu am iubit intraga serie). Ti-o recomand, si ti-o recomand inainte sa vezi filmul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, da! O sa incerc primul volum si o sa vad cum este (desi cred ca o sa ma cucereasca), si daca o sa imi placa (mai mult ca sigur) voi continua seria. Poate o vor reedita cei de la Nemira, pentru ca pe site nu mai este disponibila. :(

    RăspundețiȘtergere
  6. mie mi se par geniale romanele plasate in viitor

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.