Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

joi, 31 mai 2012

The Secret Circle, serialul


Okey, pot spune ca am vazut un serial cap-coada si ca nu mi-a fost tocmai indiferent. Va amintiti de seria ''Cercul secret'' de L. J. Smith? Ei bine eu tocmai ce am terminat de vazut primul sezon, si fie vorba intre noi, probabil singurul pentru ca aparent nu va mai fi vreo continuare, desi ultimul episod a fost lasat cam in pom.
Va dati seama ca nu ma voi apuca acum sa va povestesc intregul serial, caci sunt sigura ca voi, sunteti deja la zi cu stirile, insa ce vreau eu sa fac cu ajutorul acestui topic este sa-mi spun parerea despre serial.
Categoric este diferit de carte ca distanta de la cer la pamant si se vede asta din primele secunde/randuri insa lucrul acesta a fost cel care m-a facut sa vreau sa-mi omor timpul uitandu-ma la serial. Sunt doua lucruri cu acelasi nume, dar cu un continut diferit. Aproximativ ca diferenta dintre Pepsi si Coca Cola :))

Dupa o introducere destul de plictisitoare, o sa marotnirc la subiect. Lupta dintre bine si rau a fost prezenta in fiecare episod, lucru care mi s-a parut interesant iar actorii au fost bine selectionati, mai ales Pheobe Tonkin in rolul lui Faye, care apropo, ori sirena s-a maturizat, ori actrita este un geniu al interpretarii, pentru ca in opinia mea, ea a fost singurul lucru comun intre carte si serial. Voi ce credeti, merita 5 din 5?

Adam??? Tipul e hot, nu? Ei bine usor pampalau la prima vedere, dar dsetul de okey pana in momentul in care Balcoin si-a bagat coada. Sincera sa fiu eu chiar am crezut ca joaca teatru in episodul in care a baut potiunea si ca in realitate nu i-a trecut iubirea pentru Cassie. Dupa paprerea mea este un personaj gandit mai slab decat initialul. Undeva la 2 spre 3 din 5 stelute.

Cassie a fost okey si cam pe tot filmul si-a jucat rolul destul de bine dupa parerea mea. Si totusi as fi preferat sa vad mai multe asemanari dintre ea si personajul din carte. Sincer cam aceeasi nota ca si Adam.

Melissa si Jake sunt '''cuplul'' care m-a dat pe spate. Apa si foc, yin si yang cei doi sunt cei care a upastrat echilibrul in tot filmul. Melissa cea slaba is sensibila, in timp ce Jake era the bad bad wolf. Amandoi au un 3 din 5 dat cu draga inima.

Si sa nu o uitam pe Diana. Cea cu picioarele pe pamant, mereu acolo pentru toata lumea, pana in momentul in care ceva se intampla cu ea si incearca sa se afirme si sa-si ia o identitate separata de cea a cercului. A fost dura si destul de uau in o multime de situatii. Mi-a placut puterea ei si felul sau de a fi: o adevarata conducatoare buna si rea in acelasi timp. 4 din 5 ;)

Si...Nick! Fratele mai mic al lui Jake sau baiatul-demon. Nici acum nu inteleg ce au avut producatorii cu personajul lui de a trebuit sa-l omoare? Imi placea ca era amuzant, usor pervers si aducea o nota funny, asta pana a fost posedat, a frant inima Melissei si a fost ucis, de doua ori chiar. Serios, chiar nu a fost corect! 4 din 5.

Voi ce credeti? Serialul merita sa continue? Depinde...

12 comentarii:

  1. nu stiu.,,, de-as avea timp l-as viziona

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Ce m-a amuzat parerea ta. Mie imi pare rau ca l-au anulat in ciuda minusurilor pe care le-a avut. De obicei, asa se face la un serial, il fac diferit fata de carti ca dupa aia zic ei ca nu ar mai avea audienta celora care au citit deja cartile. Ma rog. In privinta personajelor, sun total de acord cu tine. Pheobe Tonkin a fost perfecta. A avut un rol cu multe replici mean si amuzante si a fost un motiv pentru care am inceput sa urmaresc serialul in primul rand. Pe Cassie o stiam dintr-un alt serial "Life Unexpected" si mi-a placut de ea si aici, most of the time. Adam, meh, potential avea personajul lui, dar se pare ca atat. Eu cred ca merita sa continue, pentru ca evoluase in bine de la episodul pilot, dar asta e. Trecem mai departe la alt serial . :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut si eu Life Unexpected care si el a fost oprit din motive necunoscute. Oricum nu vi se pare ciudat ca toate serialele in care protagonista este actrita ce o interpreteaza pe Cassie sfarsesc prin a numai fi continuate???

    RăspundețiȘtergere
  4. O fi...dar coincidentele sunt prea mari :))
    Oricum sunt curioasa pe unde o mai juca acum

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare rau ca l-au anulat. Totusi era dragut!

    RăspundețiȘtergere
  6. mda, nici eu nu l-am vizionat pana la sfarsit...incepusem in forta, si apoi m-am apucatsa vad 90210 si jocul minciunilor

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar merita sa continue. Incepuse sa devina din ce in ce mai interesant. Un lucru nu inteleg: de ce se apuca sa ecranizeze zeci de carti daca anuleaza serialele dupa primul sezon? :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Da Andruska, probabil ca ghinionul o urmareste. :)) Sigur s-a dat cu capul de pereti intr-o camera plina de oglinzi si de aceea toate serialele in care joaca se anuleaza. Oricum, mai are 5-6 ani din cei 7 de ghinion.
    Si daca nu are rabdare sa se vada la TV, sa joace in filme, ca sigur nu au ce sa anuleze (decat continuarile). =))

    RăspundețiȘtergere
  9. Am urmarit si eu acest serial si cel mai mult mi-a placut de Pheobe Tonkin in rolul lui Faye. Nu am putut sa nu remarc cate deosebiri sunt intre carte si serial.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru serie , si eu mi-am propus sa incerc serialul , insa m-a cam dezamagit . Nu am avut taria sa ma uit decat la 2 ori 3 episoade . Dupa , m-am plictisit , asa ca l-am abandonat :(

    RăspundețiȘtergere
  11. m-am uitat la primul episod si aproape ca ma luase somnul....nu imi place serialul

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.