Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

sâmbătă, 23 iunie 2012

Nu-i asa ca esti geloasa? (Ashleys #2)


Incepand de luni (25 iunie) la toate chioscurile de presa puteti gasi impreuna cu revista Bravo Girl cartea Nu-i asa ca esti geloasa?, volumul 2 din seria Ashelys de Melissa de la Cruz.

Descriere:
"Ele au tot – bani, frumuseţe, popularitate, orice le doreşte inimioara lor, aflată într-o cutiuţă din platină. Iar după manevra neaşteptată şi inteligentă a lui Lauren Page de la petrecerea VIP din toamnă, aceasta a ajuns să fie atât de lipită de Ashley Spencer, Ashley numărul unu, încât ai putea spune că a devenit perechea ei de colanţi preferati.

Însă vestea unui website nou apărut, total misterios, www.AshleyRank.com, se răspândeşte precum gripa în februarie şi, pentru prima oară de când erau la grădiniţă, orice fată poate participa la cursa pentru popularitate.

Lauren Page vede în asta un mod de a pătrunde în cercul lor, Ashley Li şi Ashley Alioto o cale de a urca pe scara socială, iar Ashley Spencer doar o modalitate de a demonstra că nu e loc pentru nimeni altcineva în afară de ea însăşi în vârful clasamentului."

15 comentarii:

  1. Ha ha, am auzit ca este draguta seria! Nu mi-am luat primul volum (mi se pare de fete), dar as risca sa incerc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prefer sa dau banii pe ceca sigur nu sa risc in materie de carti, pentru ca se umpplu de praf daca nu-mi plac si nu le citesc si-i pacat de ele

      Ștergere
    2. Dar daca nu risti niciodata, cum descoperi autori noi sau genuri noi? Sau citesti aceleasi genuri si nu dai nicio sansa celorlalte?

      Ștergere
    3. Ma documentez bine inainte :) citesc recenzii, prezentari ale cartii si sa zic ca sunt putin mai conservatoare daca descopar un autor care imi place o perioada sunt foarte fidela si citesc cam tot ce gasesc scris de el

      Ștergere
    4. Mda, dar uneori e bine si sa risti. Eu asa am gasit niste adevarate perle :)

      Ștergere
  2. Eu am primul volum si l-am si citit....a fost draguta cred ca o voi cumpara si pe a doua

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am primul volum ma gadesc daca sa-l fac cadou nepotei mele

      Ștergere
  3. eu am primul volum dar pe al doilea cu siguranta nu il voi cumpara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincera sa fiu nu prea cred ca o sa o cumpar pentru ca prima nu prea mi-a placut , dar cine stie. Totusi am auzit ca a 2a e mai buna .

    RăspundețiȘtergere
  5. nici eu nu le-am luat..dar cu prima ocazie le voi achizitiona...par o lectua usoara si placuta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici ai dreptate sunt convinsa ca e o lectura usoara, cat priveste placuta....

      Ștergere
  6. Nu ma asteptam ca protagonistele sa aiba 12 ani , dar s-a dovedit a fi o serie frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  7. aoleu....daca protagonistele au 12 ani nu cred ca ma atrage seria

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt si carti cu copii care au marcat istoria desi nu cred ca asta va face parte din ele

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.