Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

luni, 30 iulie 2012

Lecturi la paturica (I'm back!)

Pe plajele plaiului mioritic poti auzi diverse refrene care, fara sa vrei, ti se strecoara in memorie si acolo raman. Nu, nu va imaginati ca ma refer la vreo melodie "catchy" cu 5 cuvinte repetate obsesiv, 2 fiind onomatopee, de obicei difuzoarele sunt prea departe ca sa auzi muzica, fie ea si buna. "Versurile" care se aud sunt: Porumbelul cu sarica/ti-l aduc la paturica, Gogosica infuriata/simpla sau cu ciocolata, ocazionalul Cea mai frumoasa amintire de la mare/e o plimbare (asta cand nu sunt valuri, si se refera la plimbarele cu vaporasul), mai rarul Nu dati banii pe prostii/luati banane la copii si desigur, nelipsitele versuri albe Namolu', coliere, stelute de mare aveeeem sau Asta seara, uimitorii si senzationalii X, Y si Z intr-un spectacol de neuitat!

Eu personal, in perioada superba pe care am petrecut-o la mare, am simtit lipsa "poezelei" pe care o iubeam (dar de care n-am profitat niciodata) cand eram eu ceva mai mica si aparatele foto personale ceva mai rare. Va mai amintiti Faceti poza cu maimuta?

Fie ca da, fie ca nu, introducerea are rolul de a ilustra mediul in care m-am prajit la soare in ultimele saptamani. Am revenit frumos bronzata si cu ceva carti mutate de la categoria spre citire la lecturate pe fundal "muzical".

Asadar, in loc de porumb, la "paturica" aveam de gand sa ma bucur de cartile pe care le-am enumerat inainte sa plec, aici. Ideea principala era sa fie lecturi usoare, de vara. Cartile din bagajul meu s-au decis totusi sa-mi dejoace planurile, dar pentru ca am multe de spus despre fiecare, pe parcursul urmatoarelor zile o sa scriu recenzii individuale ale cartilor mentionate in postarea mea de dinainte sa plec, plus un mic bonus (Nu vreau sa creez suspans, e vorba despre Vei fi acolo? a lui Guillaume Musso).

Pana atunci insa, e cazul sa ajung "la zi" cu tot ce am ratat prin absenta mea de pe net. (Spre exemplu, acum am vazut si eu noua tema. Buna treaba, Andra! Am mai retusat eu de dimineata micile detalii despre care am vorbit ;) )

4 comentarii:

  1. Se vede traba ca ti-a priit marea :D
    Acum ai venit in forma , gata de scris :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce amintiri frumoase mi-ai trezit :)

    RăspundețiȘtergere
  3. e bine ca ai reusit sa aduni forte de la mare, eu de obicei vin epuizata de la mare

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu vin epuizata de mare si ma duc cateva zile la munte ca sa ma odihnesc :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.