Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

sâmbătă, 4 august 2012

Book Lovers Challenge #4

Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?

Acesta e primul Challenge pe care eu si Andra am decis sa-l acem impreuna, si iata ce a iesit:


Primul meu instinct a fost sa raspund "vampirii", pentru ca mi-a placut destul de mult cum au fost ganditi in Amurg. In secunda doi, mi-am adus aminte ca sclipesc si mi-a trecut. Asa ca m-am gandit la varcolaci, in special cei ai lui Kelley Armstrong, pe care ii ador, doar ca ei nu sunt tocmai varcolacii "clasici", ci oameni care se tranforma in lupi cand vor ei, asa ca mi-as fi dorit un alt cuvant, dar referitor la aceeasi notiune. Mi-am amintit destul de repede de changelings ai lui Nalini Singh, care sunt cam acelasi lucru, cu diferenta ca se pot transforma in mai multe tipuri de animale (un singur animal de persoana, si nu e la alegere, dar nu sunt limitati la lupi). Dar parca voiam ceva de care a auzit mai multa lume.
Intr-un final, mi-am dat seama ca exista un termen care era exact ce-mi doream: Animagus (din Harry Potter). Adica fiinta umana capabila sa se transforme din proprie initiativa intr-un animal si invers, pastrandu-si luciditatea si latura umana in timp ce e animal. Termenul e diferit de "varcolac", care (in HP) nu-si poate controla transformarile si nici nu-si pastreaza luciditatea in timpul lor.
Iubesc aceste fiinte supranaturale probabil pentru ca intotdeauna mi-am dorit sa experimentez un corp de animal: fie eleganta si agilitatea unei feline, fie spiritul de haita si senzatia data de vanatoare pe care le traieste lupul sau, mai presus de toate, zborul unui vultur. Animagus are si avantajul de a nu-si "pierde capul" cat timp e in forma de animal, ceea ce il face si mai usor de admirat/invidiat.
Asa ca, din tot ce am citit, animangus ramane fiinta mea supranaturala preferata, chiar daca in cartea respectiva poarta alt nume.



As putea foarte bine sa incep sa fac o frumoasa enumeratie cu personajele mele preferate si ne-ar apuca ziua de maine. Si in ciuda faptului ca imi plac toate personajele fantasy, trebuie sa recunosc ca exsita o natie care ma atrage precum magnetul fierul.
Sa vezi fantome ar putea fi un lucru inspaimantator si teribil in acelasi timp, dar pe langa nota de infricosator pe care o are, in opinia mea cred ca e genial. Asadar cred ca v-ati prins ca perosnajele fantasy pe care le gasesc fascinante sunt necromantii. Desi recunosc ca singurul necromant pe care l-am intalnit pana acum in carti este Chloe Saunders din Fortele Raului Absolut de Kelley Armstrong, trebuie sa va spun ca pur si simplu m-a fascinat. Nu am nimic cu varcolacii, vampirii si restul, dar ei parca sun prea comuni, pe cand o carte despre un necromant mi se pare mai interesanta. Sa simti emotiile, trairile si teama sau ura celor morti poate fi o experienta unica, plus ca in acest caz oricand poti sa-ti lasi imaginatia sa zboare, pentru ca nimeni nu te poate contrazice.
Ce as mai putea sa spun? Imi plac fantomele, si povestile despre morti (sa nu va imaginati ca sunt fan inrait zombie sau ceva de genu’ pentru ca nu sunt) si abilitatile unui necromant de a comunica si de a vedea dincolo de aparente.

10 comentarii:

  1. Interesante alegeri fetelor. Într-adevăr nu sunt creaturi banale nici animagușii nici necromanții (despre cea de-a doua categorie trebuie să mă mai documentez).
    Animagus mi-ar fi plăcut să fiu și să mă transform în ceva zburător și destul de mare pentru a nu mă teme de prădători :)) Așa că un cărăbuș precum Rita Skeeter nu mi-ar surâde :))

    RăspundețiȘtergere
  2. este adevarat ca varcolacii lui Amstrong sunt deosebiti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Și mie mi s-au părut interesanți vârcolacii lui K. Armstrong, deși nu am citit decât A Doua Lună Plină (tritonic) în loc să citesc primul volum din serie, care oricum are alt titlu în engleză.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu m-am indragostit de varcolacii lui Armstrong citind Prima luna Plina (Bitten), dar cumva m-am temut mereu sa citesc urmatoarea cartea din serie pentru ca apar si alte creaturi supranaturale (multe, chiar) si mi-a fost putin teama sa nu fie un ghiveci care sa nu-mi placa.

    E un ghiveci sau ma apuc de economisit ca sa mi-o cumpar?

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac necromatii , desi si teriantropii ma fascineaza( ei se pot transforma in orice animal doresc , dar au capacitatea de a gandi lucid chiar si cand sunt transformati , doar ca numai cei pur-sange au aceasta abilitate . Ceilalti se pot transforma doar intr-un sigur animal de regula cel care ia creeat )

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincer, nu am mai auzit de varcolacii lui Kelly Armstrong, changelings, animagus, pentru nu am citit cartile in care apar ei, sper sa am ocazia sa le savuzrez si eu;))
    Personajele mele supranaturale preferate sunt vrajitoarelor datorita lui Bonnie din JV si Diana din CS :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt fan necromanti parca sunt ceva mai speciali, mai aparte

    RăspundețiȘtergere
  8. zana, fiindca imi aduc aminte ca asteptam cu nerabdare in fiecare an sa-mi aduca maselute si dintisori cand eram mica:)), nu stiu acum sincer, daca ma gandesc nu prea imi plac personajele astea

    RăspundețiȘtergere
  9. zana maseluta mi se pare o chestie americanizata si sincer pe vremea mea nu mi-a supe nimeni de ea

    RăspundețiȘtergere
  10. zana maseluta mi se pare o chestie americanizata si sincer pe vremea mea nu mi-a supe nimeni de ea

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.