Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

sâmbătă, 15 septembrie 2012

Swordfish

Zilele trecute am vazut un promo la filmul Swordfish si imediat ce l-am recunoscut pe Hugh Jackman (pe care v-am explicat intr-un articol anterior ca il divinizez), mi-am propus sa vad filmul.

Zis si facut, si nu mi-a parut rau. Filmul incepe in mijlocul evenimentelor, infatisand o luare de ostatici la o banca. Unul dintre ostatici e "eliberat", dar in clipa in care se indeparteaza prea mult de banca, zgarda electronica pe care o poarta la gat trimite un semnal la explozibilul pe care il poarta si, normal, prizonierul transformat in mina antipersonal face bum.

Abia apoi incep explcatiile (si multele scene cu Hugh Jackman), filmul intorcandu-se in trecut. Stan (adica sus numitul zeu cinematografic) este un hacker genial prins si eliberat cu conditia sa nu mai atinga niciun computer. Ginger (Hale Berry) este o tipa care stie totul despre el, aparuta de nicaieri la "usa" rulotei lui ca sa-l convinga sa o insoteasca in LA, la seful ei.

Cum simplul "te rog" plus niste farmece feminine nu functioneaza, Ginger ii ofera 100.000$ doar ca sa-l cunoasca pe seful ei, convingandu-l sa accepte cand ii spune ca-poate folosi banii pentru a angaja un avocat bun care sa-l ajute in procesul de custodie (pentru ca o data cu "cariera" in informatica, pierduse si tutela asupra fiicei sale).

Imediat ce ajunge sa-l cunoasca pe Gabriel aka The Big Boss (John Travolta), adrenalina incepe sa urce si Stan trebuie sa-si demonstreze abilitatile de hacker in 60 de secunde cu o arma la tampla. Si cum Hugh este un actor exceptional, simti tensiunea si disperarea personajului, dar simti si ca in spatele lor se ascunde o pricepere extraordinara (e una dintre scenele mele preferate). Ca dovada, face ce i s-a cerut si, trecand acest "interviu", este angajat. Asa incep evenimentele care il vor conduce, alaturi de Travolta, la acea banca.

Swordfish este un film de actiune care mi-a placut (si nu doar pentru Hugh, chiar e un film bun), unul dintre filmele pe care trebuie sa-l vezi cap-coada pentru ca daca ratezi inceputul, nu poti intelege sirul actiunii. Iar finalul este pur si simplu halucinant, asemanator cu finalurile filmelor cu magicieni cand iti este insfarsit dezvaluit misterul... cu diferenta ca aici nu simti ca esti inselat. Ca sa-l citez pe Travolta: "What the eyes see and the ears hear, the mind believes." Si crezi ca stii adevarul pana in ultima clipa... cand afli ca totul a fost doar fum si oglinzi.

Pe scurt, Swordfish e un film care trebuie vazut!

13 comentarii:

  1. Un film foarte bun despre care am auzit numai de bine abia astept sa-l vad si eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Un film care promite mult, mai ales cu o astfel de distributie.

    RăspundețiȘtergere
  3. am auzit mult despre acest film,cat despre Hugh Jackman,cred k l-am vazut in seria filmelor x-men,este un actor foarte bun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ce a mai jucat Hugh Jackeman

      Ștergere
    2. Jackman. Pe langa trilogia X-Men si Swordfish, a mai jucat in Kate and Leopold, Australia, The Prestige, Real Steel si cam atat imi amintesc acum. Ah, si desigur, in X-Men Origins: Wolverine si o sa joace in The Wolverine care iese vara asta :)

      Ștergere
  4. Dadadadada! Hugh e genial in X-men,a sa am ajuns eu sa-l iubesc. Dar e superb si in alte roluri, mai ales daca il vezi in mai multe filme si descoperi cat de bine si de veridic le joaca pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  5. tot la seria x-men am ramas:))
    aia o ador,in special filmele,am vazut si desene,dar,doar unele desene mi-au placut,mai mult filmele

    RăspundețiȘtergere
  6. X-Men The Animated Series mi-a placut cel mai mult dintre desenele animate, dar cel mai bun Wolverine "all-time" e Hugh Jackman!

    RăspundețiȘtergere
  7. nu am vazut inca x-men the animated series

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am vazut, insa tot spiderman este the best pentru mine:d din genul asta de seriale animate cu super eroi!

      Ștergere
    2. Cred ca la capitolul eroi as merge pe cat woman :)

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.