Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

miercuri, 10 octombrie 2012

Precomanda Frumosii (Uratii #2)

Pentru a precomanda Frumosii, volumul 2 din seria Uratii a lui Scott Westerfeld, faceti click aici. La precomanda, beneficiati de 25% reducere si de transport gratuit.


Descrierea o gasiti intr-un alt articol de pe blog, aici. Cartea va aparea pe 18 octombrie, asa ca mai aveti de asteptat putin mai mult de o saptamana! Nerabdatori?

14 comentarii:

  1. Inca nu am avut ocazia sa citesc Uratii, dar cu siguranta dabia astept sa o citesc. Am prea multe carti neterminate in biblioteca :(

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu as fi avut alte carti in asteptare as fi facut si eu o precomanda

    RăspundețiȘtergere
  3. Am achizitionat mult prea multe carti de la un anticariat, pentru a-mi completa biblioteca personala, si am f mutle carti in asteptare pentru a putea fi citite, asa ca deocamdata nu ma mai pot aglomera cu alte carti!

    RăspundețiȘtergere
  4. omg,cate carti mai apar:((
    dumnezeule:((
    am primul volum,dar,inca nu l-am citit,sunt foarte curioasa sa-l citesc si sa aflu mai multe despre aceasta serie.

    RăspundețiȘtergere
  5. oricum daca ma hotarasc sa le iau vreau toata seria nu-mi place sa am carti descompletate in biblioteca

    RăspundețiȘtergere
  6. Din pacate nu am primul volum,ca sa il cumpar si pe acesta:(

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai intai sa-mi fac rost de primul volum :))

    RăspundețiȘtergere
  8. asta-i partea proasta la serii nu poti lua doar o carte si nu intotdeauna ti le permiti pe toate

    RăspundețiȘtergere
  9. am auzit ca este o serie foarte dragutza si cu un subiect aparte,sper sa ajung sa incep candva primul volum,pe care il am

    RăspundețiȘtergere
  10. atunci iti urez sa reusesti sa incepi seria alexandra

    RăspundețiȘtergere
  11. nu stiu ce sa mai cred de aceast volum, se pareca ar fi mai slab decat primul...oricum pana nu le citesc nu am de unde sa stiu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parerile sunt impartite am tot citit recenzii pro si contra

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.