Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

luni, 8 octombrie 2012

Precomanda Gelozie (Altfel de ingeri #3)

Pentru a precomanda Gelozie, volumul 3 al seriei Altfel de ingeri de Lili St. Crow, faceti click aici. La precomanda, beneficiati de 25% reducere si de transport gratuit.


Descrierea o gasiti intr-un alt articol de pe blog, aici. Cartea va aparea pe 24 octombrie. Ati inceput sa numarati zilele pana atunci?

Nota: Link-ul de precamda pentru Frumosii (Uratii #2) trebuie sa apara si el zilele acestea!

16 comentarii:

  1. cred ca voi mai astepta sa mai strang bani in buget

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa imi adun bani pentru a-mi lua toata seria

    RăspundețiȘtergere
  3. imiii ce mi-as dori sa pot acizitiona toate cartile pe care mi le doresc

    RăspundețiȘtergere
  4. Puneti-va bani la pusculita si achizitionati-o!

    RăspundețiȘtergere
  5. omg,alta carte care mai apare?:|
    chiar am buzunarul foarte gol in momentul asta,in sper sa ajung sa am aceasta serie,incetul cu incetul.

    RăspundețiȘtergere
  6. well deocamdata banii se duc pe altceva asa ca pusculita e mai mult goala

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe mine una nu m-a atras deloc aceasta serie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Este o serie superba si fantastica ,merita cumparata sau macar citita,:))

    RăspundețiȘtergere
  9. am aceasta carte sub format e-book,dar daca o citesc pe pc,ma dor ochii,am doar primul volum sub format e-book

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai intai sa-mi iau primele 2 volume . Mama ! cate carti trebuie sa-mi mai iau :)

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt de acord cu tine @amalia gaidos orice carte trebuie macar citits

    RăspundețiȘtergere
  12. mie imi plac foarte mult copertile acestor volume,in special coperta primului volum :X

    RăspundețiȘtergere
  13. imi plac tare mult copertile cartilor din aceasta serie, si nu stiu de ce tipul de pe coperta ma duce cu gandul la Jacob din Amurg...chiar nu stiu, are ceva asemanator in fizionomie cred....

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.