Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

duminică, 4 noiembrie 2012

Leapsa alfabet

Cautam astazi un articol mai vechi pe un blog si am dat, in schimb, de o leapsa. Si desi e mai veche, mi-a placut ai am vrut s-o preiau. Ideea e simpla, trebuie alcatuita o lista cu cartea preferata pentru fiecare litera a alfabetului. Si a mea arata cam asa:

Amurg - Stephenie Meyer
Buna seara, Melania! - Rodica Ojog-Brasoveanu
Camuflaj - Joe Haldeman
Dune - Frank Herbert
Eragon - Christopher Paolini
Fuga Vanatorului - GRRM, Gardner Dozois si Daniel Abraham
Gazda - Stephenie Meyer
Harry Potter (toate 7) - J.K. Rowling
Ilion - Dan Simmons
Jocurile foamei - Suzanne Collins
Luna plina - Kelley Armstrong
Magicienii - Christopher Priest
Navele pamantului - Orson Scott Card
Out of Sight, Out of Time - Ally Carter
P.S. Te iubesc - Cecelia Ahern
Robotii si Imperiul - Isaac Asimov
Sfarsitul copilariei - Arthur C. Clarke
Turbion - Robert Charles Wilson
Urzeala tronurilor - George R.R. Marin
Vei fi acolo? - Guillaume Musso
Wyrm - Orson Scott Card
Xenocid - Orson Scott Card
Zburatorii noptii - George R.R. Martin
# 2001: Odiseea Spatiala - Arthur C. Clarke

Dau leapsa mai departe lui Cori, lui Sorin, Madalinei, Simonei, Mariei, fetelor de la Walking on Letters, fetelor de la Love for Books si oricui mai doreste s-o preia.

5 comentarii:

  1. Multumim, o vom completa cat mai curand! :)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Constat ca am citit doar vreo 4 carti din cele enumarate de tine, clar trebuie rectificat :) o sa le caut si pe restul im timp

    RăspundețiȘtergere
  3. am citit si eu cateva din cele enumerate de tine! oricum mie imi este foarte greu sa completez o astfel de leapsa, fiindca am multe carti preferate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De carti preferate si eu am multe dar se pare ca nu sunt cele din lista asta

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.