Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

duminică, 23 iunie 2013

Enchanted (Magie in Manhattan)

Uneori, cu totii avem nevoie de o farama de optimism, de senzatia ca povestile pot deveni realitate si ca, mai devreme sau mai tarziu, vom avea si noi happy-end-ul pe care il meritam. Tocmai de aceea, aseara m-am hotarat sa revad Enchanted.

Filmul spunea povestea lui Giselle, o tanara care locuieste in padure alaturi de prietenii ei, animalele si pasarelele, asteptand sosirea Lui, her one true love, care sa-i ofere mult-doritul true love's kiss. Intr-un final, printul Edward vine sa-i indeplineasca visele si o duce la palat pentru a se casatori. Insa Edward are o mama vitrega rea (care e si vrajitoare), care o trimite pe Giselle in lumea unde nu exista happily ever after. (am pastrat sintagmele in engleza pentru ca nu-mi place cum suna traducerea)

Ati ghicit, lumea aceea e lumea noastra. Numai pana in acest moment al povestii am gasit elemente din vreo 3 basme, dintre care predominant e Alba ca Zapada, care va ramane cel mai frecvent pana la sfarsit. Captivant la Enchanted, insa, sunt rezultatele neasteptate pe care actiunile comune in lumea povestilor le au in lumea noastra. Spre exemplu, atunci cand Giselle cheama animalele in ajutor si in loc de adorabilele vrabiute, caprioare si iepurasi se trezeste cu sobolani, gandaci si porumbei e mai mult decat amuzant. Asa ca filmul imbina basmele cu destula originalitate cat sa fie simpatic. Nici muzica nu lipseste, pe Giselle apucand-o cantatul mai mereu. Totusi, melodiile sunt dragute, chiar isi pot gasi locul intr-un playlist independent de film.

Tragand linie si adunand, filmul mi-a placut mult. Pe langa motivul evident (Patrick Dempsey!!), Enchanted iti da exact senzatia de optimism de care vorbeam la inceput, mai ales ca toata lumea isi capata finalul fericit, nu doar protagonistii. E un film usurel, "de vara", numai bun de vizionat oricand aveti chef de ceva vesel!

2 comentarii:

  1. si eu vreau sa vad filmul, imi plac filmele produse de Walt Disney, ma relaxeaza! stiu foarte bine care este subiectul filmului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut atat de mult filmul acesta , plus actorul principal masculin adica vorbim despre Patrick Dempsey. Oricum mi s-a parut genial si ceva diferit

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.