Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

miercuri, 19 iunie 2013

Lansare Oceanul de la capatul aleii

Ieri seara, in mansarda librariei Bastilia s-a lansat romanul Oceanul de la capatul aleii de Neil Gaiman. Pe langa faptul ca editia romaneasca a aparut in aceeasi zi cu cea straina, lansarea noastra a avut loc chiar mai devreme, deoarece ora 19:00 in Romania e ceva mai devreme decat in Anglia sau in State.


Intr-o atmosfera relaxata si, mai ales, racoroasa (era mult mult mai bine decat in cuptorul care era afara!) Michael Haulica, Simona Kessler si Bogdan Alexandru Stanescu ne-au vorbit despre roman si despre omul din spatele lui. Marturisesc faptul ca nu stiam mai nimic despre autor, decat ca a scris Stardust (pe care n-am citit-o... inca!) care a stat la baza filmului (pe care l-am vazut), asa ca am fost fascinata sa aflu ca la varsta de 15 ani si-a facut o lista cu ceea ce vrea sa faca in timpul vietii... si asa a ajuns unde e, doar facand "the next thing on my list".

Cat despre carte in sine... N-as stii cu ce sa incep. Inainte de lansare, am citit cateva fragmente aici si mi-am dat seama ca vreau sa citesc mai departe, ca sunt curioasa sa vad mai mult din lume prin ochii unui copil. Si fiind o carte scoasa de Paladin, stiam ca nu voi fi dezamagita. Intotdeuna mi-au placut oamenii pasionati, si in cazul lor, cu fiecare lansare, e din ce in ce mai evident cat de mult le place ceea ce fac. Chiar daca nu publica decat autori straini (deocamdata), o fac cu multa placere si dedicare. Spre exemplu, cu fiecare ocazie, Michael Haulica ne reaminteste faptul ca in spatele fiecarei carti e o intreaga echipa, si ii mentioneaza (si lauda) pe toti.

O sa va spun mai multe dupa ce citesc romanul, insa daca v-au atras fragmentele publicate de Galileo online la fel de mult ca pe mine, atunci trebuie sa aveti Oceanul de la capatul aleii in biblioteca!

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Eu inca nu am citit-o, dar s-a discutat aseara si despre subiectul acesta si am inteles ca ar fi incadrata la Fantasy, dar n-ar fi tocmai Fantasy. Din rezumatul facut de invitati, este o poveste despre lumea inconjuratoare, dar vazuta din perspectiva unui copil pentru care orice lucru care noua ni se pare banal e cava fantastic. O sa pot sa-ti raspund mai bine dupa ce citesc romanul :D

      Ștergere
  2. am vazut reclame cand a fost lansata cartea si ma tot gandeam, Ghanda o fi aflat?:)) bineinteles ca nu se putea sa nu stii tu! sa stii ca intr-o zi o sa ajungi sa scrii si tu o carte daca o sa tot citesti carti din genul acesta, pe a ta chiar ca o sa o citesc cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  3. ai avut ocazia sa mergi? Mi se pare genial

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am fost. Mai sus, in articol, sunt impresiile mele de la eveniment. Chiar a fost genial :D

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.