Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

miercuri, 28 august 2013

Provocarea verii #10

10. Iti place sa citesti la plaja/in parc sau preferi linistea camerei de hotel? Descrie atmosfera perfecta pentru lectura.

Liniste si pace. Exact asta e atmosfera de care am eu nevoie ca sa pot sa ma bucur de lectura. Asta, si un spatiu in care sa pot sta la orizontala. Tocmai de asta, de obicei citesc in pat (fie acasa, fie in camera de hotel) sau intinsa pe canapea, fara muzica si fara nimic care sa ma distraga. Am incercat de-a lungul timpului sa citesc si cu muzica sau cu galagie pe fundal, si desi reusesc s-o ignor, sunt momente cand vreun sunet sau vreun cantec imi atrage atentia si atunci citesc degeaba pentru ca nu retin nimic. Nici in autoboz sau in mijloacele de transport nu prea citesc pentru ca daca ma „prinde” cartea (ceea ce mi se intampla mai mereu), ratez in mod sigur statia.

Cat despre pozitia orizontala... Cand dormim, corpul ramane pe loc, dar constiinta calatoreste. Cand citim, mintea pleaca pe alte taramuri. Deci, diferenta dintre cele este doar faptul ca in cazul viselor, nu le putem controla sau retine. Tocmai de aceea mi se pare logic sa citesc la fel cum dorm: intinsa.

4 comentarii:

  1. http://just-other-things.blogspot.ro/2013/08/provocarea-verii-10.html

    RăspundețiȘtergere
  2. http://pierdutaintrelumi-byclara.blogspot.ro/2013/08/provocarea-verii-10-caramel.html >>> Aici e a mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://myblogmworld.wordpress.com/2013/09/03/provocarea-verii-10/

    RăspundețiȘtergere
  4. http://cuvintedesprecuvinte.blogspot.ro/2013/09/provocarea-verii-9.html

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.