Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

vineri, 20 septembrie 2013

Pot sa-i iau acasa?

Nu mai e un secret pentru nimeni ca imi place trupa Holograf. Mi-au placut de mica, de pe vremea cand habar n-aveam despre ce canta, dar era amuzant cum dadeau din maini pe piesa Ti-am dat un inel. Intre timp am crescut si am inceput sa le inteleg melodiile, asa ca atunci cand am fost anul trecut la concertul de lansare al albumului Love Affair, am retinut una dintre noile melodii, care a devenit curand preferata mea de pe acel album.


Ieri, baietii au lansat videoclipul acelei melodii, Roua diminetii, piesa care va aparea pe coloana sonora al filmului Ultimul Zburator (despre care puteti afla detalii aici). Nu pot spune ca sunt un fan al filmelor romanesti, dar videoclipul e absolut superb, ca si melodia. Enjoy :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.