Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

sâmbătă, 12 octombrie 2013

De un an, Harap Alb continua...

...si ii urez sa continue multi ani de-acum inainte!

Pentru cei care n-au aflat inca, Harap Alb continua este o revista de benzi desenate care reia si continua povestea lui Ion Creanga, personajele fiind transformate in super-eroi demni de comparat cu cei de la Marvel sau DC Comics. Revista apare la fiecare doua luni si in anul scurs de la aparitia primului numar, a adunat deja numerosi fani, printre care si subsemnata.

Totusi, eu am aflat tarziu de ei, erau deja la al treilea numar atunci cand le-am vazut taraba la Final Frontier. M-au atras desenele, insa toata experienta mea cu revistele de benzi desente se rezuma la Eu si Disney si W.I.T.C.H, asa ca am ezitat putin. Dar m-au cucerit oamenii care reprezentau revista, care mi-au oferit un exemplar scos din ambalajul de plastic si care, in timp ce rasfoiam si ma minunam, imi povesteau cate ceva despre proiectul lor, suficient cat sa simt ca fac totul cu pasiune.

Apoi m-am apucat de citit si cele doua luni dintre doua numere au inceput sa para mult prea lungi, mai ales deoarece echipa HAC mentine suspansul postand pe pagina lor de facebook schite sau desene complete din numarul ce va sa vina.

Asadar, daca va place ideea ca unul dintre personajele celebre din literatura romana si prietenii sai au fost transformati in super-eroi numai buni pentru ca oamenii sa poate sa scape de reticenta pe care orele de romana le-au format-o si sa inceapa sa-l iubeasca pe Harap Alb, atunci revista asta e pentru voi. Mai ales ca revista ii impulsioneaza pe oameni sa inceapa sa citeasca nu doar benzi desenate, deoarece fiecare numar contine cate o parte din foiletonul Fluviul soaptelor, semnat de Marian Coman (scriitor care semneaza si scenariul continuariilor aventurilor lui Harap Alb).

Daca tot nu sunteti convinsi, aflati ca numarul 7, cel aniversar care urmeaza sa apara pe 15 octombrie vine la pachet cu albumul Dezmat, licori si Muzici Medievale semnat de baietii de la Ad Hoc, despre care aflati mai multe pe pagina lor de facebook. Albumul este oferit gratuit si daca vreti sa auziti trupa cantand live, atunci veniti joi, pe 17 octombrie in Music Club ca sa sarbatorim lansarea albumului si a numarului 7 al revistei :D

Ne vedem acolo?

4 comentarii:

  1. Aş veni dacă aş sta în Bucureşti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Îi știu de ceva timp, și îmi place mult ce fac :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, tocmai de asta am simtit nevoia sa scriu despre ei, poate-poate mai afla cativa oameni cat de geniali sunt cei de la HAC!

      Ștergere
  3. Ii citesc de la al doilea numar si pot sa spun ca cu fiecare numar baietii incearca sa se dezvolte, sa deseneze mai bine, sa gandeasca in detaliu, si in special sa tine cont de mitologia romana si de parerile cititorilor. Deocamdata e cea mai tare revista romaneasca si sper sa ramana asa. :D

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.