Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

duminică, 22 decembrie 2013

Concurs de Craciun #1

Pentru ca se apropie Craciunul, m-am gandit ca e momentul sa fac si eu cateva daruri nu celor mai cuminti, ci celor mai norocosi dintre voi, cititorii mei, pentru ca am toate motivele sa va multumesc. Mi-ati ramas alaturi vara asta, cand blogul a trecut printr-o schimbare substantiala, m-ati sustinut pe facebook, unde am trecut acum cateva saptamani de pragul de 100 de like-uri, ati citit si comentat in continuare, desi in timpul facultatii n-am mai scris atat de mult... Pe scurt, am simtit ca toata energia pe care o canalizez spre blog nu se pierde in van pentru ca v-am simtit aproape.


Tocmai de aceea, voi organiza cateva concursuri pe perioada vacantei. Primul dintre ele va avea ca premiu romanul Orasul Ingerilor Cazuti, volumul 4 al seriei Instrumente Mortale de Cassandra Clare. Daca doriti sa va inscrieti, lasati-mi un comentariu la aceasta postare in care sa precizati:
- Numele vostru
- O adresa de e-mail la care sa va pot contacta
- O metoda prin care urmariti blogul (GFC/Facebook/Twitter/e-mail)
Apoi puteti incepe sa lasati comentarii la orice alta postare din august 2013 si pana in prezent. Fiecare comentariu inseamna o sansa in plus de castig, deoarece il voi lasa pe bunul meu prieten random.org sa hotarasca cine primeste romanul :)

Concursul se incheie in a doua zi de Craciun, pe 26 decembrie, la ora 23:59.

11 comentarii:

  1. pauna oana
    anastacie93@yahoo.com
    fb pauna oana

    RăspundețiȘtergere
  2. Nume: Bogdan Crețu
    E-mail: cretu_bogdan_10@yahoo.com
    GFC: Bogdan
    FB: Bogdan Cretu

    RăspundețiȘtergere
  3. Paun Catalina Cezarina
    agnes14181@yahoo.com
    Gfc Paun Catalina Cezarina

    RăspundețiȘtergere
  4. Ilie Andreea
    deea_princes95@yahoo.com
    Gfc: Andreea Ilie

    Multumim pentru concurs!! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Antone Ioana Alexandra
    dulce_yoana@yahoo.com
    urmaresc blogul cu adresa de mail de mai sus si prin FB cu numele Ioana Alexandra

    multumim pentru concurs:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristina S
    sicristina10@gmail.com
    Fb: Christine Ionela

    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  7. Alexandra Marta
    ale_dul_ucker@yahoo.com
    GFC: Alexa Ale
    FB: Alexandra Marta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Serafincean Laura
    x74laura@yahoo.com
    Gfc: Laura Serafincean

    RăspundețiȘtergere
  9. Ratcu Alexandra
    alexandra.alexaa3@gmail.com
    GFC: Alexandra A.

    RăspundețiȘtergere
  10. Diana NM
    mirancea75@gmail.com
    GFC: Dreams Have Wings

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.