Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

marți, 24 decembrie 2013

Concurs de Craciun #2: Team Peeta

Daca in primul volum din Jocurile Foamei, tensiunea unui triunghi amoros abia se simte, in Sfidarea e mai mult decat evidenta. Si de cand cu aparitia celui de-al doilea film, fanii (sau mai bine zis fanele?) s-au impariti in doua: team Gale si team Peeta.

Eu una am fost pro-Gale inca de la primele pagini, insa exsta suficienta lume gata sa ma contrazica. Tocmai de aceea, va ofer ocazia sa castigati un dog-tag cu Peeta, pentru ca toata lumea sa stie de partea cui sunteti :)


Cerintele sunt simple: lasati-mi un comentariu la acest articol in care sa mentionati:
- Numele vostru
- O adresa de e-mail la care sa va pot contacta
- O metoda prin care urmariti blogul (GFC/Facebook/Twitter/e-mail)
Apoi alegeti romanul vostru preferat care contine un triunghi amoros si spuneti-mi voi de partea cui sunteti si de ce.

Cel mai interesant raspuns castiga! Concursul se incheie pe 31 decembrie, ora 23:59, iar castigatorul va fi anuntat... la anu'!


Mult succes tuturor si multumesc editurii Nemira pentru ca mi-a oferit ocazia sa organizez acest concurs. Gasiti la ei intreaga trilogie Jocurile Foamei, acum cu 20% reducere pentru intreg setul si cu 15% reducere la volumele individuale.

4 comentarii:

  1. Iancu Maria-Andreea
    shosetzua96@yahoo.com
    Urmaresc blogul prin:
    GFC:shosetzua96
    FB: Maria Andreea
    E-mail:shosetzua96@yahoo.com
    Mi-a placut foarte mult "Trezită în zori de zi" (Shadow Falls #2) de C.C. Hunter.
    Cel mai mult mi-a placut triunghiul amoros dintre Kylie, Derek si Lucas.Cu toate ca Derek si Kylie sunt draguti impreuna eu sunt Team Lucas :)
    Imi place cum e conturata relatia lor.
    Craciun Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Diana NM
    mirancea75@gmail.com
    GFC: Dreams Have Wings
    Spulbera-ma (Atingerea lui Juliette) - Tahereh Mafi
    Adam-Juliette-Warner? Epic! De ce? Pentru ca relatia dintre Adam si Juliette era deja conturata si clara, pana cand a aparut Warner. Juliette a ramas cu Adam, dar micul "triunghi amoros" a adaugat un plus - intrigant - cartii.
    Recomand cartea!

    RăspundețiȘtergere
  3. NUME: Paun Catalina Cezarina
    ADRESA E-MAIL: agnes14181@yahoo.com
    METODA URMARIRE BLOG: GFC: Paun Catalina Cezarina si E-MAIL : agnes14181@yahoo.com
    Romanul meu preferat este Eclipsa(#3) care face parte din seria Amurg de Stephenie Meyer. Triunghiul amoros din acest roman este alcatuit(cum este de altfel in intreaga serie) din Bella-Edward-Jacob! In Eclipsa are loc o alianta interesanta pentru apararea Bellei, intre vampiri si varcolaci, respectiv intre Edward si Jacob, intre cei doi tineri care o iubesc enorm! Eu am fost mereu de partea lui Jacob-muritorul :D, nu al lui Edward-nemuritorul, pentru ca: Bella ar putea duce o viata absolut normala cu el. Daca l-ar alege pe Jacob nu ar trebui sa mai fie transformata in vampir, nu ar trebui sa isi schimbe obiceiurile alimentare si nu ar trebui sa aleaga nemurirea schimbandu-si periodic locatia pentru a nu starni suspiciuni in randul autoritatilor! Si stim cu totii ca ce e mult strica:)), sute si mii de ani alaturi de un vampir ar duce la rutina si implicit la stingerea treptata a dragostei dintre cei doi! Alegandu-l pe Jacob ar fi ales normalitatea si un sfarsit uman ca restul persoanelor dragi din jurul ei. Bella alegandu-l pe Edward nu poate apela decat la o singura optiune pentru a-si curma suferinta pricinuita de pierderea persoanelor dragi care vor trece in nefiinta asa cum este normal si firesc: Sa isi transforme de exemplu parintii si prietenii in vampiri si sa le asigure si lor nemurirea pentru a se bucura de prezenta lor vesnica. Eu consider ca Jacob este de apreciat mai ales in acest roman, pentru ca el si-a pus cu adevarat viata in pericol, spre desoebire de Edward care era putin probabil sa fie omorat! In concluzie eu sunt TEAM JACOB!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anca Șerban
    Gfc: Dubhe
    ancuta_serban11@yahoo.com
    Cred că triunghiul amoros despre care mi-a plăcut cel mai mult să citesc este Dimitri- Rose - Adrian, deși de la început Rose a simțit o atracție mai mare pentru Dimitri. Eu totuși sunt de partea lui Adrian pentru că prefer tipul acela de personaje, gen bad boy plus că mă deranja că Rose îl folosea pe Adrian deci am ajuns să fiu de partea lui.

    Mulțumim de concurs!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.