Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

joi, 25 septembrie 2014

Trag chiulu'

La ora la care apare acest articol, eu sunt în tren pe drum spre Brașov. O să stau acolo (bine, nu chiar în Brașov, ci pe-aproape) până duminică, în scop de team-building-uială. (Da, acest cuvânt nu există decât în romgleză, o limbă fictivă și nerecomandată de niciun profesor de română sau de engleză.) Pe scurt, trag chiulu' de pe blog până duminică întru a mă bucura de munte.


Nu, nu de muntele din poza asta, asta e Piatra Craiului, poza e veche de un car de ani, dar e una dintre primele poze pe care le-am făcut și de care sunt extra-super mândră. De asta are un imens watermark pe ea.

În rest, vă urez lectură plăcută, dacă aveți timp liber. Nu știu dacă eu o să citesc ceva zilele astea - am vreo două cărți la mine pentru că nu pot pleca de-acasă fără - dar știu că o să măsor cantitatea de distracție din zilele astea în funcție de numărul de pagini citite (funcție invers proporțională, desigur).

De asemenea, nu uitați de concurs ;)

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.