Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Rezultatele concursului „Prima rundă a Jocului”

Vreau să încep prin a vă mulțumi tuturor celor care ați acceptat provocarea mea și ați încercat să rezolvați enigma pe care am ascuns-o în paginile acestui blog. E adevărat că acest treasure hunt virtual a fost ceva diferit față de celelale concursuri pe care le-am desfășurat până acum și am avut ceva emoții din cauza asta, dar din 21 de înscriși, 20 au descoperit răspunsul, așa că eu mă declar mulțumită.

Dacă au fost oameni puși în dificultate, iată cum se rezolva enigma: în primul articol, cel care anunță concursul, în ultima frază, cuvântul Jocul este scris bold și cu gri. Dacă făceați click pe el, apărea un indiciu care conținea un link spre următorul articol. În acest articol trebuia să căutați un alt cuvânt scris cu gri și totul se repeta până când indiciul final (al 5-lea) vă spunea să puneți cuvintele cheie cap la cap. Aici mai exista un obstacol: existau două seturi de cuvinte-cheie, cele care conțineau link-urile spre articole (care puse împreună n-au niciun sens, rolul lor era doar să vă ghideze mai departe) și cuvintele gri din cele 5 articole, care formau fraza: Jocul final a început. Sunt pregătit(ă). Bineînțeles, punctuația rămânea la latidudinea voastră, la fel forma ultimului cuvânt.

Prin urmare, după cum am promis, unul din cele trei exemplare din Endgame. Jocul final:Convocarea merge la Veronica, deoarece ea a fost prima care a descopeit răspunsul. Ceilalți doi câștigători sunt:




Felicitări Anna Marie și Gorgan Garofita! Aștept de la fiecare dintre cele 3 câștigătoate un e-mail cu voastre personale (numele, adresa și numărul de telefon) la adresa jurnalul.unei.cititoare@gmail.com. E-mailul trebuie trimis de pe adresa cu care v-ați înscris în concurs în maxim 5 zile (adică până pe 26 noiembrie, inclusiv).

Mulțumesc editurii Trei pentru ocazia de a organiza acest concurs și mulțumesc participanților pe care sper să-i revăd pe blog. Sper că v-ați distrat :)

2 comentarii:

  1. Wow. Sincer nu credeam că am vreo șansă să câștig :)). Adică eu nu prea am „noroc” așa încât să mă extragă random.org :)). Mulțumesc mult !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru premiu si felicitari inca o data pentru organizarea concursului, mi-a placut ideea cu rezolvarea enigmei ^^

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.