Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Și-am ajuns în turul doi...



Bine, eu n-am ajuns. Însă Otto Witte da. Votat de cititori care i-au urmărit traseul politic încă de când era un acrobat și până a ajuns regele Albaniei, oamenii au decis că nu pot avea un președinte mai bun! Însă mai există un ultim pas: pentru a putea deveni președinte, Otto trebuie să suțină un discurs.

Totuși, ca orice fost rege care se respectă, viitorul președinte are nevoie de un staff pe măsură care să-i pregătească discursul. Și cine ar fi mai potrivit, dacă nu susținătorii lui, cititorii români posesori de blog, care nu numai că-l pot ajuta să cucerească masele, dar îl pot și sprijini în campania lui, astfel încât cât mai mulți votanți să afle despre Otto?



Tocmai de aceea, finanțatorul principal al campaniei lui Otto, editura ALL, vă provoacă să deveniți pentru o zi parte din cea mai literară campanie electorală de până acum! Scrie un discurs senzațional, publică-l pe blogul tău, cu mențiunea obligatorie: „Acest discurs face parte din campania inspirată de romanul „Dacă citești asta înseamnă că am murit”. Autorul Andrew Nicoll va fi prezent la Târgul de carte Gaudeamus pe 22 noiembrie.”
Postează până pe 15 noiembrie (inclusiv) link-ul cu articolul pe Grupul de Facebook vALLuntar cu sloganul „Otto Witte Președinte!”.


Răsplata va fi pe măsură, pentru că autorul celui mai bun discurs va primi mandatul de 1 an de Președinte pe Strada Ficțiunii! Desigur, acest post înseamnă o mulțime de responsabilități, deoarece Președintele Străzii Ficțiunii va primi:
- toate aparițiile din colecția Strada Ficțiunii din perioada 15 noiembrie 2014 – 15 noiembrie 2015,
- coduri de reduceri pe site-ul www.all.ro pentru cititorii blogului său,
- posibilitatea de a-l cunoaste și intervieva pe Andrew Nicoll, creatorul lui Otto Witte!
Câștigătorul va fi ales de echipa de comunicare a Editurii ALL și va fi anunțat pe data de 19 noiembrie.

Ce mai stați pe gânduri? E momentul să scrieți discursuri, mai e doar o săptămână!

Notă:
Dacă aveți nevoie de surse de inspirație, puteți descoperi două interviuri cu Otto Witte pe blogul editurii ALL, aici și aici. Și, desigur, puteți citi biografia viitorului Președinte, intitulată Dacă citești asta, înseamnă că am fost ales murit.

2 comentarii:

  1. Sună bine concursul ăsta, poate reușesc și eu să încropesc ceva, poate. Am o idee în minte, sper să nu mă lase baltă inspirația când am nevoie de ea :))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.