Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

miercuri, 20 mai 2015

Bookfest 2015 (random thoughts)

Nu, n-am pățit nimic, nu m-am lăsat de blogging sau alte de-astea. Nu e genul meu să renunț la lucrurile care îmi fac plăcere. Dar am avut o lună mai extrem de aglomerată și nu prea văd semne că se va liniști în vreun fel, așa că n-am mai avut timp nici de citit, cu atât mai puțin de scris.

Totuși, mâine (azi?... niciodată nu sunt hotărâtă ce zi e când e miezul nopții...) începe Bookfest, așa că nu puteam să las momentul să treacă fără să-l marchez. Am I excited? Hell, yes! Am un portofel destul de plinuț, umplut cu multă grijă în ultimul timp special pentru a fi golit zilele astea, mai ales că îmi doresc destul de mult câteva cărți care s-au lansat de curând sau se vor lansa acum.

În mod normal, aș și menționa câteva titluri, dar adevărul e că și acum sunt la limită cu timpul și chiar vreau să termin tot ce mai am de făcut pentru facultate ca să reușesc să și ajung efectiv la târg, așa că nu pot să caut prin anunțurile editurilor și să fac o listă concretă... Cel mai probabil o să văd la fața locului...

Totuși, ultimele două paragrafe nu se bat cap în cap, nu sunt chiar atât de obosită... Există titluri pe care le vreau, le-am văzut de-a lungul timpului, dar nu am avut timp să fac o listă, așa că nu le înșir ca să nu omit pe nimeni și să regret apoi. Mai bine sper să găsesc ceva timp după târg ca să vă povestesc ce mi-am luat, nu?

Și între timp, vă îndemn să faceți ca mine: mergeți și vedeți pe moment ce vă face cu ochiul. Și bucurați-vă de atmosferă, sunt prea rare momentele când iubitorii de carte se adună la un loc, așa că atunci când se întâmplă, cel mai bine e să profităm din plin.

Bookfest plăcut tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.